logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۰۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان:

سوارکار زنجانی طلای مسابقات پرش با اسب جام متالوکس را از آن خود کرد

سوارکار-زنجانی-طلای-مسابقات-پرش-با-اسب-جام-متالوکس-را-از-آن-خود-کرد
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به حضور سوارکار زنجان در مسابقات جهانی سوار کاری FEI جام متالوکس در باشگاه ابرش تهران گفت: در این دوره از رقابت‌ها ورزشکار زنجان توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

محمد رضا رجبی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه امروزه سوار کاری به ورزشی جذاب و تفریحی و دارای طرفداران بسیار تبدیل شده است اظهار کرد: ورزش اسب سواری نه تنها باعث ایجاد روحیه در انسان بلکه باعث بالا بردن سطح تمرکز در انسان می‌شود.

وی افزود: مسابقات جهانی سوار کاری FEI جام متالوکس در باشگاه ابرش تهران با حضور تیم‌های مختلف برگزار شد.

رئیس هیئت سوار کاری استان زنجان عنوان کرد: عرشیا نجفی نیا تنها نماینده استان زنجان در مسابقات جهانی سوار کاری در تهران حضور داشتند.

رجبی گفت: 61 سوار کار حرفه ای و مطرح کشوری در مسابقات جهانی سوار کاری حضور به هم رسانده بودند که عرشیا نجفی‌نیا در دو راند بی خطا و در مدت زمان کمتر مقام اول را از آن خود کرد.

وی تاکید کرد: عرشیا نجفی‌نیا یک افتخار برای استان زنجان است که مقام قهرمانی اول و مدال طلای مسابقات جهانی سوار کاری را به نام خود ثبت کرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان ابراز کرد: نجفی نیا یکی از پر امتیاز‌ترین سوار کاران کشور هستند که در زمینه سوار کاری فعالیت‌های جدی دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳